söndag 6 december 2009



















Hej Bangkok!

Och heja kungen i Thailand! Igar fyllde han 83 ar och festen var total! Staden var fylld av ljus, liveband, fontaner, parader m.m. Thaiarna var kladda i rosa, den kungliga fargen (sa jakla coolt!!) och fotade och skrattade och firade! Harligt! Vi avslutade garkvallen med ett par ol pa var grannpub med alskvard sangare (han sa i love you efter varje lat) och fulla spanjorer.

En vybild over Khao San road tagen fran en indisk restaurang dar vi at igar. Maten var helt obeskrivligt god!

Ett hav av rosa manniskor.

Har har vi kungen med drottning. Ett litet leende kan man val be om?

Vi fick varsin bomullstuss varav stor forvirring.

- Oh, thank you, it's for our ears?

- No no, under nose.

- Okay, in the nose?

- NO NO, uuuunder nose.

- Wha...??

- Smell smell..

Kom pa att det var amoniak, ifall man skulle svimma eller bli yr. De ar anda gulliga thailandarna..

En stad i ljus.

En symfoniorkester till kungens ara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar