Tisdagen den attande december. Ett datum vi har tragglat lange och nu ar dagen har! Vi sitter med blandade kanslor och vantar pa att tiden ska ga. Linn vantar pa sin kompis Johanna som kommer imorgon och sedan bar det av for dem till Kambodja - vi ar mer an lite avis! Evelina och Ijja vantar som vantat pa flyget. Dagarna har i Bangkok har vi agnat at att forsoka se lite mer an enbart Khao San Road (den stora backpackerhotellgatan). Detta har bland annat inneburit en tur med tuktuk till Chinatown dar alla bilder nedan ar ifran. I Chinatown kunde man kopa allt jattebilligt, men bara om man kopte sex saker. Vi har aven blivit knadade och bojda i onaturliga vinklar (massage kallas det visst...) och atit underbar indisk mat!
Tiktukfard

Linn pa andra sidan gatan

Jordgubbar

Folkvimmel
Te i losvikt for den intresserade
Citrus

Torkade blackfiskar. Att knapra framfor TVn eller helt enkelt som fin dekoration

Fynd

TACK till alla er som har last var blogg under resan!
Och tack for alla mail och kommentarer - aven for alla de vi aldrig hunnit/kunnat svara pa!
Det har varmt ett hemlangtande hjarta och glatt oss varenda gang!
Vi ses imorn, eller snart!
Sa satter vi punkt for denna gangen!
välkomna hem!
SvaraRaderaSå roligt att ni är hemma igen!
SvaraRadera