lördag 12 september 2009
forts taget
Dag 4.
Vi borjar bli mer och mer forvirrade med tiden. Ar vi pa Moskvatid eller mongolisk? Var ar vi? Vad ar det for dag? Hur manga dagar ar det kvar? Ska vi spela Uno? Pa kvallen gar saker kanske lite over styr.. Eve spelar poker, vann inte men kom tvaa =sjukt stolt!! Ijja och Anders moonwalkar i korridoren. Kjelleman bjuder pa snaps och nagon plockar fram en tuschpenna.........
forts ovan..
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar