fredag 18 september 2009

Sista dosen bilder for denna gang! Fran nedan (som innan):
  • 1 bild pa 2 vackra damer och en Gingis Khan
  • 1 bild pa Ulan-Bataars huvudgatas borjan
  • 1 bild pa evelina i motljus tagen for att visa hur man skymtar bergen i bakgrunden.
  • 1 bild pa Evelina och en modern byggnad i centrala UB
  • 1 bild pa Sukhbaatar square (okand stavning) och regeringshuset i bakgrunden.
  • 1 bild pa en mysig liten park i UB
  • 1 bild pa ett horn i en affar dar IKEA hade lite grejor - aven har, aven har!
  • 1 bild som exempel pa hur man plotsligt och oanandes kan bryta benen av sig (dock ingen som gjort det...an!)
  • 2 bilder fran var favoritpub (besokt hela 3 ggr!) The Grand Khan irish Pub
























































2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har en fråga, är det någon "svenskinspirerad" affär som en av bilderna visar(det hänger flera blågula flaggor över hyllraderna), eller är det någon utställning?
    Kram - en nyfiken mamma Anna-Maria

    SvaraRadera
  2. Fantastisk resa, tjejer å fina bilder! Kul att ni lyckades komma ut på mongoliska vischan också. Camping e en gammal sport, ser man. Så nightlifet var tämligen fett i Ulan Bator? Vem hade kunnat tro det? Trodde det dansades mest stäpp på nattklubbarna där haha. OK, åväntar med desperat förtjusning kommande rapporter/Pappa (dvs E´s)

    SvaraRadera