Basilikekatedralen och vi

Lenins sovhus.
Katedralen igen och en staty i tunnelbanan dar alla klappade hunden pa nosen, vet ej varfor, nagon som vet?

Vackra tunnelbanestationer.


Kreml

Kanonen i Kreml (och Eve)

En snygg brud vid en jatteklocka i Kreml.

Statyparken, massa huvuden.

Evelina och rusande hastfontan.
A-S och Lenne
Akta Lenne, han verkar inte helt stabil..:)
SvaraRaderaSer fram emot och höra om kommande etapp JÄRNVÄGEN..
Ta hand om er, PÖSS
WOHOO!! Vilken bra uppdatering, skönt så att jag vet att ni lever! Saknar er lite men är lycklig om ni är lyckliga och så vet jag ju att jag är med på er resa i era hjärtan. Hihi. Puss!
SvaraRaderaHej!
SvaraRaderaRoligt att se er.