fredag 18 september 2009

Hej alla! Har kommer ytterligare lite bilder. Nedan syns vara alster fran tatueringskvallen pa taget. I mitten nagra bilder fran den senare delen av resan, strax innan vi kom till Ulan-Bataar, samt dagen innan i Sibirien. De tva oversta bilderna visar ett lite stokigt rum, i vilket vi bor i Ulan-Bataar, samt en vybild over gatan dar vi bor i UB!






















































































































































































































4 kommentarer:

  1. HAHA, jag gillar hur han putsar rutan!

    SvaraRadera
  2. Hej Tuffingar!
    Hu, vilka bilder! Man får verkligen en känsla av att förflyttas till en annan värld. Åtminstone till en annan världsdel.
    Jag är mycket tacksam för alla dessa bilder; de hjälper mig att övervinna oro för er och hjälper att förstå hur människor i andra delar av världen kan ha det.

    Helt otroligt fanstastikt vilka vyer. Vi ska inte tala om dessa enorma monument över landsfadern D Kh. Tänk att man kan se saker och ting från två så olika sidor. Allt vad jag har lärt mig om den store monumentmannen var att han var en hänsynslös, slug erövrare och skicklig krigare. Definitivt inte någon landsfader. Hmmm.

    Hur är vädret hos er? Man ser att solen lyser men svårt att uppfatta om det är varmt, kallt eller mittemellan.

    Det är en vanlig lördagseftermiddag och jag sitter vid datorn och skriver. Teknikens under. Det är verkligen en välsignelse att man kan kommunicera på det här sättet och vara uppdaterad med det mesta som sker så långt borta.

    Vad jag förstår rätt så ska ni vidare imorgon, på söndag, mot nya ävetyr. Hoppas att den fortsatta resan blir lika angenäm som hittills och bjuder på minst lika många aha-upplevelser mina kära damer. Mest av allt hoppas jag dock på att ni får möjlighet att blogga vidare.
    Kram på er båda. Ta vara på er. Lycka till-
    mamma Anna-Maria

    SvaraRadera
  3. Claes och Uno tycker att ni är dåliga på att bädda sängen!

    Uno och Claes tycker bailajksjön liknar mycket flinkasjön!

    Lena, cilla, daniel, ester. sigge, claes, uno, irene, mamma, amanda,mormor och den nyblivande 87-åringen häslar en massa från trelle!!

    SvaraRadera
  4. Tror minsann ni hittat en vinnare i nästa tatuering:):):)

    SvaraRadera