fredag 18 september 2009

Vi fortsatter i samma glada anda! Fran nedan:
  • 3 bilder fran templet inomhus
  • 3 bilder fran templets utsida
  • 1 vybild over gers i den lilla gerbyn vi sov
  • 2 bilder pa omgivningarna kring geren
  • 3 bilder pa en erfaren vandrare
  • 1 bild pa myskvall med the inne i geren
  • 1 bild pa var motstraviga kamin i geren
  • 1 bild pa Evelina med "sin"hast
  • 1 bild pa A-S med "sin" hast
  • I bild pa var hastguide (tv) och var underbara vardinna Haliuna (th)!
  • 1 mycket modern ger med parabol - nytt moter gammalt!
  • 1 bild pa evelina nar hon fikar
  • 3 utsiktsbilder kring vart avlagset belagna hostel
  • 1 bild pa kulissen fran filmen om Gingis Khan.
  • 1 bild pa den enorma Gingis Khan statyn







































































































































































































































































































































3 kommentarer:

  1. hallåå tjejer!
    Ni verkar ha en fanatsiskt upplevelse som jag kanske nämner för femtioelfte gången.
    jag ville bara komentera det söta fotot på er med era tjocketröjor, evelina med den hemskt fula tröjan och pippitottar och ijja med lärarutstyrsel:) Underbart!

    SvaraRadera
  2. Hej EveIjja
    Jag kan bara hålla med.Ni verkar ha så roligt och tar verkligen vara på tiden.Bloggen är fantastisk.Genom både bild o text kan vi följa er på resan.Man får själv lust att ge sig ut,och kanske kan det bli så nu när man är ledig resten av livet.Jobbade min sista dag i onsdags.Det var en dag att ta sig igenom väldigt känslosamt,men jag har själv valt det och ser fram emot mitt nya fria liv.

    Vi njuter av ett fantastiskt fint väder,med uppåt 20 gr.på dagarna.Idag har vi varit i Helsingör med Katarina o Per.Fikat utomhus,fullt med folk på uteserveringarna,riktigt trevligt.
    Ha det fortsatt bra o stor kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Heeeej Tjejer.

    Ni ser ut och trivas och jag förstår verkligen varför, så fantastiskt de ser ut. Väldigt avundsjuk på häst turen ut i landet. Duschade o goa tjejer på upptäcksfärd i världen:)
    Puss o kram på er.
    Fortsätt i samma stil:)

    Tessan

    SvaraRadera