- 1 bild pa 2 vackra damer och en Gingis Khan
- 1 bild pa Ulan-Bataars huvudgatas borjan
- 1 bild pa evelina i motljus tagen for att visa hur man skymtar bergen i bakgrunden.
- 1 bild pa Evelina och en modern byggnad i centrala UB
- 1 bild pa Sukhbaatar square (okand stavning) och regeringshuset i bakgrunden.
- 1 bild pa en mysig liten park i UB
- 1 bild pa ett horn i en affar dar IKEA hade lite grejor - aven har, aven har!
- 1 bild som exempel pa hur man plotsligt och oanandes kan bryta benen av sig (dock ingen som gjort det...an!)
- 2 bilder fran var favoritpub (besokt hela 3 ggr!) The Grand Khan irish Pub
fredag 18 september 2009
Sista dosen bilder for denna gang! Fran nedan (som innan):

Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej!
SvaraRaderaJag har en fråga, är det någon "svenskinspirerad" affär som en av bilderna visar(det hänger flera blågula flaggor över hyllraderna), eller är det någon utställning?
Kram - en nyfiken mamma Anna-Maria
Fantastisk resa, tjejer å fina bilder! Kul att ni lyckades komma ut på mongoliska vischan också. Camping e en gammal sport, ser man. Så nightlifet var tämligen fett i Ulan Bator? Vem hade kunnat tro det? Trodde det dansades mest stäpp på nattklubbarna där haha. OK, åväntar med desperat förtjusning kommande rapporter/Pappa (dvs E´s)
SvaraRadera