måndag 7 september 2009

Fest i Moskva!

5 kommentarer:

  1. Ni verkar ha mycket roligare i Moskva än i sunkiga Helsingborg säger den uutråkade mamma eva

    SvaraRadera
  2. Det verkar kul att vara i Moskva! Nu är ju Moskva en stor stad, städer stora som Helsingborg och Malmö är till storleken lika stora som en stadsdel i Moskva (och knappt det). På kontinenten måste en stad ha minst 1 miljon invånare för att räknas som storstad!
    Trevliga bilder från festen i Moskva. Jag antar att resan kommer att fortsätta på samma sätt: som en stor, lång och härlig fest!

    SvaraRadera
  3. ПРИВЕТ любимая доченька Зоя!
    Nu har jag lite tid att kommentera även tunnelfesten. Jag vet inte vilka det är som spelar, men klart är att texten har en satirisk karaktär, slags lek med orden. Det känns kul att lyssna på den i alla fall.
    Hur klarar ni er annars med språket och det kyriliska alfabetet?
    Hur är maten?
    Kram -
    Я вас горячо поздравляю
    МАТЬ

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Idag onsdag, är ni på väg till Ulan Bator, inte sant? Kul!! Ser fram emot att bli guidad över mongolstäppen genom min kära dotters ögon, haha!! Ni har lyckats ladda upp filmer - bra, för man använder annars ett prg, som ni ju inte har. Följer er resa med roat intresse. Ha kul!!/Pappa (Evelinas)

    SvaraRadera
  5. Ja, ja ok, de e ju tisdag idag!! Konstigt att dom inte kan göra korrekta kalendrar nuförtiden. Ja, ja, missa inte tåget nu bara. De e ju idag ni äntrar transmongoliska.//Pappa

    SvaraRadera