lördag 5 september 2009

Forsta biten

Hejsan allesamman!
Nu ar vi framme i Moskva. Resan har gatt mycket bra hittils, men vi ar ganska trotta!
Har filmat och fotat lite, men vi har problem med tekniken, vet inte riktigt hur vi ska fa bilderna till datan...Bengt hjalp? :)

Hotellet vi checkat in pa ar valdigt fint. Vi har tillochmed en massagedusch :) Detta vill saga att det ar en liten kant dar man kan satta stjarten och sa blir man masserad i ryggen av duschstralar...

Imorn ska vi titta pa Lenin hade vi tankt och ga en Lonely Planet-tur i stadens aldsta delar. Vidare far vi se vad vi hinner och orkar, men Kreml blir det nog pa mandag.

Allting kanns bra och vi ar hela och ansalange nagorlunda rena! Evelinas mobil fungerar ej (A-S har inte sin med sig..)

Ha det bra alla dar hemma sa hors vi nar vi hors!

p.s. 26 grader varmt idag klockan 18.15 lokal tid (trist....)

1 kommentar: