lördag 12 september 2009

forts2

(Dag 4,5)Vaknar tidigt tidigt av att folk ropar att man kan se Baijkalsjon. Tittar ut, filmar lite, somnar om.


(notera entusiasmen i Ijjas rost...)


Dag 5.Vaknar. Tittar pa lakanen. Svarta. Tittar pa Anders arm. Mystiska svarta falt, ser inte sa noga, lite blandad. Tittar pa Kjell som ar pa vag til frukosten i T-shirt med avslitna armar och aven han, svarta skuggor.. Tittar pa sig sjalv. Eve: Teckning pa underarmen. Ijja: Ritning pa overarmen. Bada i temat trans-mongoliska jarnvagen. Kjelleman kommer tillbaka och sager "Jeg trutt jeg vor pa vej til frokkost, men di vaar visst lunsjen!". Sakta kom det tillbaka till oss.. Olen, snapsen, hur ofantligt roligt det skulle vara att ha en trans-mongolisk tattuering. Inget kan stoppa oss, det fixar vi! Var brittiske granne Laurie kom forbi och fragade om vi sett Baijkalsjon i morse. Han undrade eftersom sist han sag oss hade vi moonwalkat vid 3 pa morgonen (tiszon, who knows??). Vara norska grannar fragade vilka vi hade haft over da det lat som att vi hade varit typ 8pers i kupen.. Resten av kvallen var lugn. Bytte adresser och dylikt och har bestamt att ses bade i U-B och i Beijing.



Dag 6.Hela vagnen gar upp en timme for tidigt pga av total forvirring med tiden. Slutligen nar vi iallafall Ulan-Bataar, var underbara vard kom och hamtade oss pa stationen. Vi har fatt lite frukost i oss och ar nu ute i staden. Imorgon aker vi kanske ut pa landsbygden sa nasta uppdatering kan droja. Men det kommer :)

Pussar&Kramar

2 kommentarer:

  1. mannen till höger vid det gröna bordet är slående lik hedwigs flickvän i hedwig and the angry inch.

    SvaraRadera
  2. nu kommenterade jag fel inlägg men ni fattar kanske :)

    SvaraRadera