måndag 7 september 2009

Stranger in Moscow

Antligen mojligheter till videos..det tar dock myycket lang tid har vi forstatt. Men vi laddar upp sa mycket vi hinner och orkar av vara forsta dagar i Moskva :) Vi tycker ni ar lite daliga pa att kommentera! Kommentera mer sa vi vet vilka som foljer oss :D Idag (mandag) har vi besokt Kreml! Pusss (p.s. videobeskrivningen star under videon)

Aeroexpress fran flygplatsen.

Aeroexpress - forvanande effektivt!

Forvirring pa Revolutionstorget.

6 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Jag är lite nyfiken på vad ni har sett av Kreml. Det är ett stort område. Var ni innanför murarna? Ni skrev att ni inte kunde komma in utan någon biljett, är det så nuförtiden att man inte kan röra sig fritt hur som helst eller är det något extra arrangemang på gång som gör att man måste betala? Kram - mamma Anna-Maria

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vi följer er hela tiden, men jag skall bara komma underfund med konsten att välja profil för att kunna kommentera.
    Kul att ni har det bra och vi ser fram emot fler rapporter!
    Kerstin & Per

    SvaraRadera
  3. Nu funkade det!
    Är det inte dyrt i Moskva? Har hört om 500 spänn för en biff och 100 för en öl.
    Hoppas att det finns alternativ.

    Ha det bra med er och vi hörs.

    Kerstin & Per

    SvaraRadera
  4. hahaha, lenin och stalin bara sådär!!

    JAG FÖLJER!

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHA så roligt de va med videosnuttarna, tåget gick så fort så man inte hann se något... OOOOO magknip va roligt...

    SvaraRadera