Hej alla trogna lasare!
Vi ar nu i Beijing, Kina!
Vi kan inte komma in pa varan blogg under var vistelse har,
men vi gar att na pa vara respektive mailadresser!
Evelina: evelina_svensson_@hotmail.com
Anna-Sofia-Ia-Ijja: annasofiamg@hotmail.com
Vi kommer forhoppningsvis med uppdatering i Hong Kong eller Fillippinerna!
Tills dess - skot om er!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej Har varit kul att kolla er blogg. Jag önskar er en härlig fortsatt resa ha det bäst och var rädd om er Kram Josefine
SvaraRaderalängtar tills ni inte är i Kina längre så nu kan lägga upp lite nytt! Kramar från sofie
SvaraRadera