lördag 31 oktober 2009

Sa har vi kommit till efterlangtad strand, Sihanoukville. Vi har varit har i tre natter utan att ha anstrangt oss for mycket! Dagarna gar mest ut pa att sola, bada, lasa, dricka shakes, ga tillbaka till hostlet, ata och dricka nan ol. Igar var det halloween och stor fest pa hostlet. Vi tyckte sjalva vi var sjukt roliga som kladde ut oss till turister. Tyvarr var det inte sa manga andra som fattade det roliga. Men vi hade kul anda.

















Vart rum. Avlastningssangen.















Vart rum. Sovsangen.














Vagg.















Dorr.
















Var tradgard.






























Ijja badar.















Njuter som firren i vattnet.















En liten halsning till forbipasserande pappa och dotter.
















Lite vybilder.






























Eve badar.



































Vara halloween outfits.



2 kommentarer:

  1. Usch! Detta inlägget var nästan hemskt att läsa! SÅÅÅ fint ni har det! gaaah! Jag kunde inte dölja min svundsjuka så bra va? Har aldrig varit bra på det, eller hur syrran? Det ser ljuvligt ut och tack för ett gott skratt från era halloween bilder, på pricken!

    SvaraRadera
  2. Hej min kära Anna-Sofia!
    Jag skriver från pappas dator för att min strejkar. Får vi se om jag lyckas med konsten att skicka i väg en hälsning.
    Ett så´nt slott ni lever i. Med trädgård och allt. Man kan inte vara annat än avundsjuk på sol, bad och värme som ni får uppleva. Särskilt nu, när det regnar och blåser om vart annat här hemma.
    Har ni några andra bilder från den omtalade festen? Det skulle vara kul att få se dem.
    Anna-Sofia jag har skickar mail med bilder till dig och undrar om brevet har kommit fram.
    Nu är det mycket sent, nästan midnatt. Jag har varit på ett föredrag om bildning kontra utbildning nästan hela dag, haft politiskt möte och sjungit i min kör och nu känner jag att det är dags att lägga mig. Börjar bli lite trött, det är inte lätt att vara i övre tonåren må du tro.
    Ha det så trevligt och skönt i solen. Var dock försiktig och sola inte för mycket så att du bränner dig.
    Jag älskar dig. Kram-
    mamma

    SvaraRadera