Igarkvall var vi ute med de samma gang fran igar plus det kara aterbesoket av Ross&Laurie fran taget. Den inhemska olen Saigon flodade och nar stallena borjade stanga ville ingen hem sa nar folk borjade namna beach party var det ju en jatterolig ide! Gratis skjuts dit och hem! Perfekt ju!! Efter den 5min langa bussfarden fullproppad med andra vasterlanningar kom vi fram till stranden dar det fanns bar och pool. I baren erbjods vodka, redbull och juicedrinkar i hinkar (som fanns i olika glada farger). Vi var pa! Efter intensivt dansande med alla M Jackson moves vi kan blandat med gamla klassiker, tog vi bussen tillbaka till stan och knallade hem till vara respektive hotell. Idag vaknade vi inte av varmechock vilket var behagligt.
torsdag 15 oktober 2009
Sista dagen i Hoi An idag! Har precis atit varldens godaste frukost (baguette med skrattande kon, gurka och tomat!!) och om fyra timmar avgar var 12,5 timmars buss till Nha Trang. Detta har vi verkligen langtat efter! Strand! Och vi ska stanna i nastan en vecka! Underbart! Tyvarr ar det lite si och sa med vadret. Igar oppnades himlen i regelbundna skurar och det kanns lite som att det kommer vara likadant i Nha Trang, men det ar ok. Vem pallar ligga pa stranden en hel dag anda liksom?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar