måndag 26 oktober 2009

lite bits and pieces fran taget!

2 kommentarer:

  1. Vi har just haft en högtidsstund i soffan, Amanda och jag,när vi tittade på era filmer. Speciellt glada blev vi när vi hörde Evelinas pedagogiska röst..."off, du ska trycka off" så kul!
    kramar till er båda!!

    SvaraRadera
  2. ööö varma koppen som är så himla äckligt, jag har försökt flera gånger men det slutar aldrig med att jag slänger hela kartongen. btw jag hoppas even flörtade med anders(jag antog den yngre kamraten hette så men man vet ju aldrig med norrmän..) han va ju jättesöt! saknar er, hårda kramisar/sofie

    SvaraRadera